החכי"ם ליעלון: לא מאמינים לשלטון

ישראל בן צבי | צילום: אילוסטרציה No Comments on החכי"ם ליעלון: לא מאמינים לשלטון
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הסתיימה פגישתם של חברי הכנסת החרדים עם השר יעלון, שהתקיימה היום (ג) בצהריים בלשכתו של השר. בפגישה השתתפו חברי הכנסת גפני, פרוש ואטיאס ומזכירי ה'מועצות' רובינשטיין והרב שטרן.

בפגישה, שהוגדרה על ידי המשתתפים כפגישה טובה שהייתה באווירה מצוינת, הבהירו חברי הכנסת ליעלון כי ברצונם לקבל הבהרות ברורות בסוגית הממ"חים והליכי ההתייצבות בלשכות הגיוס לבני הישיבות.

חברי הכנסת הסבירו ליעלון כי לאחר האווירה הקשה בשנה האחרונה, בה נפגע האימון בנציגי השלטון לאחר שלא עמדו בהתחייבויותיהם לציבור החרדי, הם ביקשו להיפגש דווקא עמו בכדי לקבל ממנו הבהרות ברורות ומלאות גם בנוגע לעתיד.

השר יעלון נענה, והבטיח כי סיכום הפגישה והנקודות העקריות שהועלו על ידי הנציגים, יסוכמו בכתב ויישלחו אליהם, מה שיהווה צעד בונה אימון ומחייב.

לגבי מספר נקודות נוספות שהועלו בפגישה, הבטיח יעלון כי יבדוק מול הגורמים הרלוונטיים ויעביר את תשובתו בענין – אף היא בכתב. דרישה נוספת שהועלתה בפגישה הייתה לבטל לחלוטין את חובת הבדיקות הרפואיות, משום שאינן נצרכות כל עוד מדובר בבן ישיבה שעל פי החוק פטור מחובת גיוס. גם בשאלה זו הבטיח יעלון להעביר את תשובתו בכתב.



0 תגובות